czwartek, 6 sierpnia 2015

New In #34

Mimo, że już ostatnio wydawało mi się, że z sukcesem poszerzyłam swój garderobiany niezbędnik, dziś muszę się update'ować. Do podstaw garderoby dołączyła granatowa sukienka w paski [ZARA %] wraz ze spodniami w prążki w tym samym kolorze [ZARA %]. Obie rzeczy zamierzam wykorzystywać w stylizacjach do pracy. Korzystając z wyprzedaży kupiłam również czarne dżinsy-rurki - poprzednie są już dość mocno sprane. Delikatny naszyjnik z nowej kolekcji H&M na pewno się przyda. Podwójne lub potrójne łańcuszki są aktualnie hitem internetu, a przy tym w nienachalny sposób zdobią każde zestawienie.


Skuszona dobrymi recenzjami, zakupiłam również książkę jednej z koleżanek z branży - Slow Fashion. I pewnie usytuowanie jej między wyprzedażowymi łupami jest już na wstępie swego rodzaju profanacją. Osobiście jestem gdzieś pomiędzy slow a fast fashion. Racjonalizm - tak, ekstremizm - niekoniecznie.


Szpilki Mohito

Poniżej - standardowo, zestawienie rzeczy, które możecie jeszcze zakupić online. Udanych zakupów!

Spodnie ZARA
Spodnie ZARA
Naszyjnik H&M
Książka Joanna Glogaza

5 komentarzy:

  1. książkę Asi sama chętnie bym przeczytała :) muszę się w nią w końcu zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a great haul! loving that striped top and shoes!

    lifeisashoe

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są świetne! Ja niestety nigdzie nie mogę znaleźć garniturowych, czarnych spodni, które dobrze by na mnie leżały ;)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Miłego popołudnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń